Resultaat jaarlijks NPS onderzoek
Hago Zorg streeft naar lange termijn relaties met haar partners. Om continu klantfeedback te krijgen, passen we ieder jaar de Net Promotor Score (NPS) methode toe. Zo ook weer dit jaar.
We zijn trots op het resultaat, namelijk een NPS-score van +38! De response was dit jaar 42%, een record. Daarnaast blijft het enthousiasme over de samenwerking met Hago Zorg hoog. Hierop scoorde we 74%.
Klantgesprekken
Dit zijn mooie resultaten. Maar wat nog mooier is, is dat het een opening geeft om hierover met onze klanten in gesprek te gaan. Wat gaat er goed en wat kan er beter?
Het voordeel van voortdurend meten is dat we sneller feedback krijgen op veranderingen die we doorvoeren om onze dienstverlening te optimaliseren. Aan de hand van het onderzoek kunnen we de juiste prioriteiten aanbrengen in het verbeteren van onze dienstverlening. De NPS-resultaten bieden mooie inzichten die helpen klanttevredenheid en -loyaliteit te verhogen.
Continu proces
Een jaarlijks onderzoek als NPS is voor Hago Zorg dus zeker geen eenmalige actie. Het is een continu proces met een belangrijk doel: zoveel mogelijk positieve impact brengen op ieder mens in de zorg. En alle inzichten dragen hieraan bij.