Naast schoonmaken zijn onze medewerkers van waarde op het gebied van facilitaire ondersteuning. Hiermee optimaliseren we de processen en facilitaire logistiek.
Door goed te luisteren naar onze opdrachtgevers brengen wij positieve impact op ieder mens in de zorg. Luisteren leidt tot inzicht en begrip, tot nieuwe kennis en ideeën, tot verbeteringen en innovaties. Facilitaire ondersteuning is hier een voorbeeld van.
Catering, interne verhuizingen en beddenlogistiek zijn enkele voorbeelden van de facilitaire ondersteuning die wij bieden. Met deze dienstverlening dragen wij bij aan een optimale facilitaire logistiek binnen een zorgorganisatie. Het mes snijdt aan twee kanten. Enerzijds wordt de zorgorganisatie ontlast. Anderzijds bieden wij onze medewerkers taakdifferentiatie en geven wij ze de mogelijkheid om door te groeien en met plezier te blijven werken tot pensioenleeftijd.
Ontwikkelingen in de zorg vereisen andere zorglogistieke sturing en capaciteitsmanagement. Toenemende vraag naar zorg, oplopende wachtlijsten en sturing op efficiëntie zijn daarin de belangrijkste beïnvloeders. Met behulp van capaciteitsmanagement kunnen zorgorganisaties concreet bijsturen. Hago Zorg zet capaciteitsmanagement en digitalisering in om haar dienstverlening zo goed mogelijk af te stemmen op de zorgorganisatie.