Vebego kiest voor één vernieuwde identiteit voor al haar bedrijven
Vebego zet een volgende stap in het realiseren van haar strategische ambitie. Het familiebedrijf lanceert een vernieuwde identiteit, met één logo dat binnen drie jaar door alle Vebego-bedrijven gebruikt gaat worden. Deze vernieuwde stijl is onderdeel van de ambitie om gezamenlijk herkend te worden als één merk door klanten en medewerkers en zo meer maatschappelijke impact te realiseren.
Vebego streeft naar een samenleving waarin iedereen mee kan doen, naar beste kunnen. Medewerkers van Vebego leveren iedere dag een positieve bijdrage aan de maatschappij: in de schoonmaak, zorg, facilitair management en groenvoorziening. Het is de ambitie van Vebego om zo veel mogelijk mensen een kans te geven op dit betekenisvolle werk. Daarom streeft Vebego de komende jaren naar substantiële groei, door het versterken van de organisatie en daarmee haar marktpositie.
Ton Goedmakers, CEO: ‘Met trots presenteren wij vandaag de nieuwe identiteit en stijl van Vebego. Die is eenvoudig, toegankelijk, menselijk en warm. Daarnaast versterkt de stap om naar één merk te gaan onze strategische keuze om te groeien en meer impact te maken.
Dit helpt ons bij het realiseren van een krachtige positionering richting de maatschappij, de arbeidsmarkt en opdrachtgevers. Great work is waar we voor staan: voor medewerkers, klanten én hun klanten’.
De keuze om geleidelijk één merk te gaan hanteren is een logisch gevolg van de strategische ambitie: One Family, One Culture, One Language. Het logo en de vernieuwde huisstijl stralen toegankelijkheid en menselijkheid uit, wat naadloos aansluit bij het Vebego van vandaag. In 2024 bestaat Vebego uit elf grote bedrijven met één merknaam in België, Duitsland, Nederland en Zwitserland, die met bijna 40.000 medewerkers toonaangevend zullen zijn in schoonmaak, zorg, facilitair management en groenvoorziening.