Hallo, wij zijn

Hago Zorg

NPS-score

Op een schaal van -100 tot +100 geven klanten ons de NPS-score:

+47

Enthousiasme

Het percentage klanten dat enthousiast is over Hago Zorg:

77
people

Waarom klantfeedback bij Hago Zorg?

NPS metingen

Feedback van klanten vinden we belangrijk. Daarom meten we jaarlijks onze Net Promotor Score
0-meting 2019
+23
2020
+43
2021
+42
2022
+41
2023
+47




Enthousiasme scores
0-meting 2019
68%
2020
71%
2021
78%
2022
77%
2023
77%

Best scorende onderdelen

Klanten zijn het meest tevreden over
kroon 1. Contactpersoon Hago Zorg
kroon 2. Aansluiten op behoeften
kroon 3. Nakomen afspraken

Wat klanten over ons vertellen

NPS

NPS staat voor Net Promotor Score. Hiermee wordt de loyaliteit gemeten door de klanten de volgende vraag te stellen: “Hoe waarschijnlijk is het dat je Hago Zorg aanbeveelt bij collega’s en zakelijke relaties?” Hierop kan men een score van 0 – 10 geven. De NPS-score wordt als volgt berekend: het % promotors (klanten die ons een 8, 9 of 10 geven) min het % detractors (klanten die ons een 0 t/m 5 geven).

Enthousiasme

NPS staat voor Net Promotor Score. Hiermee wordt de loyaliteit gemeten door de klanten de volgende vraag te stellen: “Hoe waarschijnlijk is het dat je Hago Zorg aanbeveelt bij collega’s en zakelijke relaties?” Hierop kan men een score van 0 – 10 geven. De NPS-score wordt als volgt berekend: het % promotors (klanten die ons een 8, 9 of 10 geven) min het % detractors (klanten die ons een 0 t/m 5 geven).