De cliënt staat centraal in zorgorganisaties. Een hygiënische, veilige omgeving met aandacht voor hun mogelijkheden en hun persoonlijke kring is een vereiste. Wij geloven dat een schone, opgeruimde omgeving bijdraagt aan een aangenaam verblijf van cliënten in een zorgomgeving. Schoonmaken in een zorgorganisatie vraagt om meer dan alleen goede schoonmaak. Onze medewerkers maken deel uit van het leven van cliënten en bewoners, en zijn zich hiervan bewust. Zij hebben daarom gericht aandacht voor de omgang met cliënten en bewoners. Zo voldoet jouw organisatie aan de vereiste hygiënenormen en voelen cliënten en bewoners zich op hun gemak bij de aanwezigheid van onze mensen.

 

Preventie, inperking en bestrijding van virussen en bacteriën

Binnen zorgorganisaties verblijven kwetsbare mensen. Het is daarom van het grootste belang dat infecties voorkomen (en waar nodig bestreden) worden en dat de technische en hygiënische schoonmaakkwaliteit geborgd blijft. Hago Zorg speelt een belangrijke rol in de preventie van verspreiding van virussen en bacteriën. De combinatie van kennis van medische professionals en onze jarenlange ervaring op het gebied van onder meer MRSA- en Noro bestrijding heeft geresulteerd in een bewezen aanpak voor preventie, inperking en bestrijding van bacteriën en virussen. Van basisreiniging tot bestrijden met het innovatieve Alpha D3-Fogging en van opleveringsschoonmaak tot crisisbestrijding.

  

De kracht van onze mensen

De basis van onze dienstverlening is het vakmanschap van onze medewerkers. Wij trainen onze medewerkers hierop door middel van opleidingen, waarbij de basisinstructie, SVS-basisopleiding en hygiëne en infectiepreventie voor iedereen een vast gegeven is. De werkprogramma’s worden volledig afgestemd op de protocollen binnen de zorgorganisatie. Van hieruit kiezen wij voor opleidingen toegespitst op de betreffende schoonmaak waarbinnen onze medewerker actief is.

Kwaliteit

Uiteraard zijn we in het bezit van onder andere de ISO 9001 en ISO 14001 certificeringen en meten we de kwaliteit via DKS en VSR. Maar de echte borging ligt op de werkvloer. Bij onze medewerkers. Uiteenlopende vakopleidingen en trainingen, regelmatig overleg en realistische prestatienormen én oprechte belangstelling voor hun interesses en ambities, zorgen voor betrokken medewerkers die met plezier hun werk goed doen.

Afspraak is afspraak

Ons uitgangspunt is de tevredenheid van zorgorganisaties en zorgconsumenten. Naast het nakomen van de gemaakte afspraken komen we ook zo veel mogelijk tegemoet aan individuele wensen. We voeren regelmatig technische metingen uit om de kwaliteit te bewaken. Wij vinden het belangrijk om te weten hoe onze opdrachtgevers het schoonmaakproces en het resultaat ervaren. Om de algemene tevredenheid te achterhalen doen we belevingsmetingen. Uiteraard gebeurt dit in overleg.

Hebben wij jouw interesse gewekt?

Koffie?

Hallo, ik ben Gertjan en ik hoor graag meer over wat er speelt binnen jouw organisatie. Vrijblijvend, tijdens een kop koffie. Of thee.

Stuur mij een bericht

Blijf up-to-date!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van actuele ontwikkelingen, trends en innovaties die interessant voor jouw organisatie kunnen zijn.

Inschrijven